Gyakran ismételt kérdések

Összegyűjtöttük a válaszokat a leggyakrabban feltett kérdésekre, hogy ezáltal megkönnyítsük az Ön számára a weboldalunkon történő vásárlást.

Megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Átlátható online felületünkön minden információt megtalál, amely a rendeléséhez szükséges, hogy könnyedén tudjon keresni a termékeink között!

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Paypal-al kényelmesen és biztonságosan tud fizetni virtuális pénztárcájából, amelyet Ön tölthet fel.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Rendelését az ország bármelyik pontjára házhoz szállítjuk, ha az Ön számára úgy kényelmesebb, kérheti csomagpontra is a kézbesítést vagy átveheti személyesen.

Reklamációval kapcsolatos kérdések

Ha bármilyen problémája van a termékkel 14 napon belül visszaküldheti. Forduljon bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz!

Szükséges a regisztráció a rendeléshez?

Nem szükséges, webshopunkból regisztráció nélkül is lehet rendelni, azonban előnyös a regisztráció, mivel így egyszerűen követheti a rendelései állapotát és nem utolsósorban értékes hűségpontokat is gyűjthet.

Miért nem tudok bejelentkezni a profilomba?

Ennek egyik oka az lehet, hogy rossz jelszót vagy más e-mail címet ad meg, mint amivel korábban regisztrált. Ha mégsem sikerül bejelentkeznie, először próbáljon új jelszavat kérni vagy kérjen segítséget tőlünk shop@vetom-probiotikum.hu e-mail címen.

Mit kell tennem, ha nem kaptam a rendelésemkor megerősítő e-mailt?

A megrendelés leadását követően minden esetben megerősítő e-mailt küldünk. Ha nem kapta meg ezt az e-mailt, kérjül, ellenőrizze az e-mail fiókjában a SPAM mappát. Ha ott sem találja meg a megrendelés leadását megerősítő e-mailt, lehetséges, hogy valamilyen hiba történt. Ebben az esetben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a shop@vetom-probiotikum.hu e-mail címen.

Hogyan vonható vissza vagy változtatható meg a rendelésem?

Amennyiben a megrendelt terméket vagy termékeket mégsem szeretné megrendelni, lehetősége van lemondani a rendelést az Ügyfélszolgálatunkon a következő elérhetőségen: shop@vetom-probiotikum.hu.

Ugyanez érvényes a megrendelés törlésére is. A rendelésen azonban nem lehet változtatni, ha már kiszállítottuk a csomagot.

A megrendelni kívánt termék jelenleg nincs készleten, mi a teendő?

Előfordulhat, hogy a termék adatlapon azt az információt találja, hogy az adott termék nincs készleten. Ez esetben javasoljuk, hogy iratkozzon fel a Hírlevelünkre, amennyiben termékünk újra megvásárolható lesz, hírlevélben értesítést küldünk.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:

Előre fizetés
  • Banki átutalás: a megadott e-mail címre elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat (a megadott számlaszámra kell elutalnia a rendelés összegét).
  • Fizetés PayPal-on keresztül a rendelés leadásakor: ha a PayPal-lal való fizetést választja, átirányítjuk a PayPal fizetési oldalára, amelyen teljesíteni tudja a fizetést!
Utánvétes és helyben történő fizetés
  • Budapesti átvevőpontunkon történő személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetés lehetséges.

Természetesen lehetősége van a megrendelt terméket utánvéttel fizetni, azonban ennek külön díja van. 

  • PostaPont, Mol Postapont, Coop Pont és Csomagautomatába történő kézbesítés esetén lehetősége van bankkártyával és készpénzzel is fizetni.
  • MPL házhozszállítás esetén lehetősége van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
  • FoxPost csomagautomatánál csak bankkártyával van lehetősége fizetni.
  • FoxPost házhozszállítás esetén lehetősége van készpénzzel és bankkártyával is fizetni.
Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Közvetlen banki átutalás választása esetén a megadott e-mail címére elküldjük az átutalás elvégzéséhez szükséges információkat, majd az összeg beérkezése után visszaigazolást küldünk, és a termékeket is ezután küldjük el.

Paypal-on keresztül fizetési mód kiválasztása esetén, rendszerünk a választott szolgáltató fizetési oldalára navigálja, ahol ki tudja fizetni a megrendelését és a szállítás díját. Ennél a fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngészője ablakában jelenik meg, ezért fontos, hogy a vásárlás végéig ezeket az ablakokat ne zárja be.

Hogyan működik a pénzvisszatérítés folyamata, ha utánvéttel fizettem?

Ha fizetési módként az utánvétes fizetést választotta, kérjük, vegye figyelembe a következőket: a megrendelt terméket az Ön által választott futárcég munkatársai szállítják házhoz, a kiszállított termék ellenértékét a futárnak kell kifizetni. A futárnál rendszerint bankkártyával és készpénzzel egyaránt lehet fizetni.

Visszaküldés esetén miután a csomag visszakerül a hozzánk, visszatérítjük az összeget az Ön által megadott bankszámlára.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát minden esetben-e-mailben küldjük el, közvetlenül azután, hogy a rendelés teljes egészében kiszállításra került.

Milyen szállítási és átvételi módok közül választhatok?
  • Személyes átvétel: a webáruházunkban a a megrendelt termék/ek átvehető/ek budapesti átvételi pontunkon. A személyes átvétel ideje: hétfő és csütörtök 12:00 és 18:00 óra között Időpontegyeztetés: shop@vetom-probiotikum.hu vagy +36-20-22-83-418
FONTOS: Postázási időpontok!

Tisztelt vásárlóink, a megrendelt termékek postára adása a hétfői (vagy keddi) és csütörtöki napokon történik.

  • Postapont, Mol postapont, Coop postapont, Csomagautomata
  • MPL Házhozszállítás
  • FoxPost csomagaautomatába szállítás
  • FoxPost házhozszállítás
  • Packeta Csomagpont
  • Packeta Z-BOX automata
Mekkora szállítási költségre számíthatok?

A szállítási díjak a választott szállítási mód és választott kiszállító cég függvényében változik. A pontos szállítási díjakról bővebb információt ITT találhat.

Mikor kapom meg a csomagomat?

Rendszerint a megrendelést követően az Ön által választott szállító partnerünk rendszerint 2-3 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméke(ke)t. Bizonyos esetekben a kiszállítás ennél tovább is tarthat, ünnepi, vagy akciós időszakban esetenként 2-7 munkanap is lehet.

A futár hétköznap, munkaidőben keresi fel, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg (akár munkahelyit), ahol ez időben el tudják érni, illetve lehetőség szerint, kérjük, hogy mobiltelefonszámot adjon meg, hogy biztosan fel tudják Önt hívni! Miután a csomagot feladtuk, e-mailt küldünk a megrendelés számával. Ezután már követheti a csomagja állapotát közvetlenül az Ön által választott futárcég oldalán.

A futár láthatóan sérült csomagot szállított ki. Mi a teendőm?

Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot szállít ki azt javasoljuk, hogy ne vegye át a csomagot, és töltsék ki a futárral a reklamációs űrlapot. A kárról a futárcég fog informálni minket, majd ezt követően újra elküldjük Önnek a csomagot.

A megrendelésemben sérült termék található/hiányzik valamilyen termék, vagy olyan termék található, melyet nem rendeltem. Mi a teendőm?

Ha bármilyen problémája adódna a megrendeléseddel (sérült termék, hiányzó termék, nem a rendelt áru található a csomagban) kérjük, mihamarabb forduljon hozzánk.

Panaszát a shop@vetom-probiotikum.hu e-mail címre küldje el, melyhez kérjük, csatolja a csomag tartalmáról készült képeket. A reklamációkat munkanapokon néhány órán belül feldolgozzuk.

Megrendeltem a termékeket, de nem szállították ki a csomagomat. Mi a teendő ilyenkor?

Ha a megrendelés leadását követően 5 munkanapon belül nem kapta meg a csomagját, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a shop@vetom-probiotikum.hu e-mail címen.

Szeretném visszaküldeni a megvásárolt terméket. Mi a teendőm?
Ellállási jog

A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (rendeléstől), visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él az elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).
Amint a visszaküldött termékek megérkeztek a hozzánk, mi ellenőrizzük azokat és ezután automatikusan küldünk erről egy visszaigazoló e-mailt. Mindezek után a számla összegét 14 napon belül, az Ön által a megrendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el Önhöz.

Minden további elállási joggal kapcsolatos irányelvet az ÁSZF-ben leírtak tartalmaznak.

Reklamáció/visszaküldés esetében lehetséges csak a csomag egy részét cserélni?

Természetesen. Ha egy megrendelésen belül több terméket rendelt, bátran reklamálhatja vagy visszaküldheti csak azt, amelyik nem megfelelő az Ön számára.

Panaszát az Ügyfélszolgálatunk felé kell jelentenie az alábbi elérhetőségek egyikén:

Munkatársaink azonnal rögzítik az a megkeresését és 5 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

Reméljük, sikerült minden felmerült kérdésére választ adni és hamarosan Önt is az elégedett vásárlóink között üdvözölhetjük! Ha további kérdései lennének, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba ITT!